Nya bilder på deltagarna från Empire Magazine

I Empire Magazines "mars" nummer kommer det även finnas lite fakta om 6 av deltagarna.
Läs dom alla här under :)


Klicka för större.



Snart gäller det


Ny still på Effie, Snow, Haymitch & Peeta


2 h 15 min

Inga officiella ord från Lionsgate ännu, men det ser ut som The Hunger Games filmen kommer att köra en ganska lång 2 timmar och 15 min
Ifall du inte har checkat in med det ett tag, här är den officiella trailern
igen:



Rosor? Sjön?

Kolla in utrustningen!
Den här filmen MÅSTE BLI BRA!
Men hur som helst, jag undrar vad de ska ha rosorna till, i vilken sen vad de gör med dom och så vidare!
Sjön till vänster, är det dän där karriäristerna slår läger inne på arenan tro?
Jag är så nyfiken! Vad tror ni?
/Ruth Mellark

Trilogin där den här hemma!

veckan i rad, alla tre böcker i The Hunger Games trilogin hålla tätt de tre bästafläckar i USA Dagens bästsäljare lista.

The Hunger Games endast det till nummer ett på listan för första gången i slutet av
December (kanske på grund av den fantastiska trailern?)

Den förpackade uppsättning av The Hunger Games trilogin är också högt på listan, kommer in på # 24.

Grattis Suzanne Collins!
























För tredje

Källa

Riktig och fejk?

http://freeakygirl.blogg.se /Tessis blogg.
Http://jippi.webblogg.se/ Saras blogg
Idag gick jag in på några av mina favorit bloggar och noterade som jag gjort vid flera tillfällen innan, att det finns en som ser mer äkta ut. Som den på http://freeakygirl.blogg.se/ , den såg "äkta".
Medans den på http://jippi.webblogg.se såg mera inte fejk men, den såg mera ut som äsch ni fattar.
Jag SKA köpa en om då vill jag ha det "äkta"men det verkar som om de bara säljer den "falska", a ja hur som helst... Konstigt!
/Ruth mellark

Capitol Couture

Lionsgate's officiella Tumblr-sida CapitolCouture lanserades tidigare i veckan, och det är en hemsida skriven ungefär som en webtidning  med flera nya modebilder från "The Hunger Games". Bland annat den animerade GIF:en nedan på Effie, Katniss, Peeta och Haymitch!

Klicka dig in på hemsidan för att se fler foton  och läsa mer [länk].


(http://www.thecapitol.pn/_TUMBLR_BLOG/blog/Issue1/GIFs/CapCtr.Intel.EffieStyle_Opt.gif)
(Länk för att se GIF filen)


Josh orolig över negativa kommentarer

Hollywood Outbreak har lagt upp en kort ljudfil där Josh berättar om hur han ser på folk som tycker illa om castingen för "The Hunger Games". Klicka på bilden nedan för att lyssna på klippet.

"Hunger Games" star Josh Hutcherson not worried about negative reactions

I don't read a lot of stuff online... I think for me it’s, everybody’s going to have their opinion, and especially when you have such a beloved book like this, people want to see it done right. And what we have to keep in mind is that Gary Ross was hired by the studio and the studio was working with Suzanne Collins because they all have a united kind of vision for the project. So having Suzanne involved in that process I think helped a lot. And having her come out and say the things she did about the casting process, for me I think, really gave me a vow of confidence as well as the audience I think.


Källa (via)


Ny design!

Yeees nu har jag äntligen fixat en ny dessign som jag är nöjd med! Det var ju en annan tjej som skulle göra en design men den verkar aldrig bli klar. Såå jag fixade en egen ny istället.
Jag hoppas att ni gillade den!!!!!


Haymitch och Effie messar

Folket Next movie trodde det skulle vara kul att föreställa sig hur det skulle vara om din favoritfilm karaktär messade.

Här är hur de ser på en chatt mellan Effie och Haymitch går till och vad som händer.

Källa Klicka på källa för att se andra konversationer också.

I'm back!

Hej Hörrni!
Jag är så ledsen att jag inte har bloggat på tusen år men jag har varit svårt sjuk :(
Men nu ska jag försöka komma igång igen och jag hoppas att ni inte har tröttnat på vårat dåliga bloggning

Såå jag tänkte börja med att bjuda på lite gammla och nya bilder från den nya filmen. Ni har säkert redan sätt några av dom men här kmr dom endå:





The hunger games samlar kort och spel?


"Det
kommande mars kommer WizKids Spel att släppa nya Hunger Games objekt nämligen The Hunger Games Collectible Siffror Single-figur Boosters, The Games Hunger District 12 Strategy Game, och spelenhunger Jabberjay kortspel.

The Hunger Games Collectible Siffror Single-figur Boosters kommer innehålla 27 figurer från The Hunger Games film. Samla alla hyllning, Gale, och två olika versioner av Katniss och Peeta!

The Hunger Games District 12 Strategy Game kommer att belysa story från filmen. Spelare kommer att försöka att samla mat, kläder, medicin, och mer i ansträngningar för att undvika The Reaping.

The Hunger Games Jabberjay Card Game är ett spel av hemligheter och avdrag. Spelare representerar ett distrikt eller Capitol medborgare, var och dölja sin identitet från sina motståndare. Deras mål är att upptäckaalla andras identitet och skicka dem flyr från spelet. Spelare kan också välja att arbeta tillsammans för att skydda varandra från fredsbevarare." Översatt på google och texten hittade jag H-Ä-R

Källa

Hunger games parodi

En parodi, med melodin från Bruno mars grenade.
Vet inte riktigt vad jag ska säga, den innehåller ganska bra saker eller viktiga från de 3 böckerna soom gör den dåliga remixen "bra".
Källa

Nu har nagellacken gjorde av China glaze kommit ut!




  • Luxe and Lush – District 1 (Luxury)

  • Stone Cold – District 2 (Masonry)

  • Riveting – District 3 (Technology)

  • Hook and Line – District 4 (Fishing)

  • Electrify – District 5 (Power)

  • Fast Track – District 6 (Transportation)

  • Mahogany Magic – District 7 (Lumber)

  • Dress Me Up – District 8 (Textiles)

  • Harvest Moon – District 9 (Grain)

  • Foie Gras – District 10 (Livestock)

  • Agro – District 11 (Agriculture)

  • Smoke and Ashes – District 12 (Mining)

Nu har nagellacken gjorde av China glaze kommit ut! De säljs av http://www.amazingbeautysupply.com/

Klicka på bilden h-ä-r för att komma till stället där du kan köpa nagellacken. Eller på bilden.

Journey 2 :The Mysterious Island

Arkiv bild
Jag fick inte fram bilden som jag "gjorde" på sf bios hemsida med "bild bevis" om att den officiella trailern på filmen kommit och även bild.

100 things to do before "THG" opening

Ja ja det var ett tag sen men nu hittade jag den här coh jag kommer nog göra ganska mycket av det här. Kommer ni?
100 Things to Do Before 'The Hunger Games' Opens in March

Nu kör vi!

Hejsan och förlåt IGEN för dålig uppdatering! Det har varit jul och släkten har varit här coh då hinner man bara inte med allt, vi skulle sagt till om uppehåll men a ja.
Vi ska få en desgin av http://justhewayim.blogg.se/ och ser verkligen fram emot det.
Nu är i alla fall jag (Ruth) på G för att börja blogg igen så nu kär vi igång!

Hunger Games Valentine Cards







hahah den sista är ju aweomE!!!

allafall det har skapats nya Valentine kort till THG ära :)

RSS 2.0