BOKA POSTERS PÅ DISCSHOP.SE

Igår fick jag spel coh hittade något som helt gjorde min dag!
Jag gick in på Discshop.se och kollade upp och de fått in (köpt in) några nya THG saker och jag blev så sjuk glad när jag såg vad de köper in. Dessa snygga affischer här ovan ↑. Jag kallar dem för "siluett bilderna" och det är endast Katniss, Gale och Peeta som finns tillgängliga att köpa.
Fast just nu finns det tyvärr inga på lager så discshop har antagligen dem under inköp från Neca.
Jag bokade Peeta affischen,(så klart!!!) och hoppas för allt i världen att jag kommer få en eftersom det tyvärr är Limitera vilket betyder "begränsad upplaga".  Så boka nu!!
Klicka på Katniss om du vill beställa/boka en Katniss affisch, på Peeta om du vill beställa/boka en Peeta affisch och klicka på Gale om du vill beställa/boka en Gale affisch.
/Ruth Mellark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0